טיול עמותת "חברים" - עזרתינו דרושה 9.7

המרכז הישראלי מארגן בהתנדבות, זו השנה ה- 14, טיול רכבי שטח בן יום אחד עבור ילדים חולים ומלוויהם. הטיול הבא למען ילדי עמותת "חברים לרפואה" יתקיים ביום ב' 9.7.2012 בהרי ירושלים.
דרושים 35 בעלי רכב שטח מתנדבים להעלות שמחה על פניהם של הילדים

לוח זמנים
07:30 - התייצבות מתנדבים באולפנה רעות, רחוב שמואל הנגיד 8 פתח תקווה (צמוד לצומת סגולה(
08:00 - תדריך נהגים
08:30 - חלוקת הילדים לכלי הרכב ויציאה.
13:00 - סיום בקיבוץ צובה (הרי ירושלים)

איך מגיעים לנקודת המפגש
לבאים מכביש מס' 5
נוסעים על כביש מס' 5 עד למחלף ירקונים.
במחלף יורדים ימינה לכיוון פתח תקווה (כביש 40(
בצומת סגולה פונים שמאלה (להמשך כביש 40), ברמזור פונים פניית פרסה, פונים ימינה לרחוב שמואל הנגיד - נקודת המפגש משמאלכם.

לבאים מדרום
כביש מס' 4 עד למחלף גנות.
במחלף גנות יורדים לכביש מס' 1 (לכיוון ירושלים( נוסעים עד מחלף לוד.
במחלף לוד עולים על כביש 40 צפון (לכיוון פתח - תקווה(
מעט לפני צומת סגולה פונים ימינה לרחוב שמואל הנגיד, נקודת המפגש משמאלכם.

מסלול הטיול
יציאה מסגולה על כביש 6 (לצורך חיסכון בזמן טיול יקר), כביש מס' 1, מחלף לטרון, מנזר השתקנים, נווה שלום, צינור השילוח, דרך בורמה, אשתאול, נחל כיסלון, הר קדושים, הר הטייסים, צובה (סיום 13:00).

שיטת הטיול
בכינוס נחלק את כלי הרכב לשלוש קבוצות ( בכל קבוצה 10 כלי רכב), כל קבוצה תובל ע"י אחד ממדריכי המרכז הישראלי לסיור. בכל רכב 3-4 ילדים ומלווים.
כל קבוצה תתנהל עצמאית על המסלול, הטיול יכלול עצירות להסברי טבע, גיאוגרפיה והיסטוריה
בעלי טנדרים מתבקשים להביא חבלים/רשתות עיגון. אנו נעזר בארגזי המטען שלכם להוביל כיסאות גלגלים.
המסלול מעבירות קלה ומתאים לכל סוגי רכב השטח ובכללם גם רכבי כביש שביל.

מה להביא?
ציוד לרכב: גלגל חילופי תקין, מגבה, מכשיר קשר (למי שיש), אנו נעבוד על תדר 3 אמריקאי.
ציוד אישי: אוכל למשך היום לעצמכם.
קרם להגנה מהשמש, מים לשתיה.
חטיפים וצ'ופרים לשמח את הילדים.

הרשמה
פרטים נוספים והרשמה במשרדי המועדון, בטל. 03-5504123 או בדוא"ל info@4wd.co.il
בפניה יש לציין, סוג רכב מספר מקומות ברכב, וטלפונים להתקשרות.

על עמותת "חברים"
העמותה התגבשה ע"י בעלי מקצועות חופשיים מתחומים שונים, הנכונים לתרום מזמנם ומכספם, למען מעוטי יכולת וחסרי אמצעים; להדריכם, לכוונם ולתמוך בהם כמידת הצורך.
אוכלוסיית המצוקה, מתקשה יותר מכל קבוצה אחרת בחברה, להתמודד עם מצבים קיצוניים העלולים להגיע עד לכדי סכנת חיים. בהעדר כלים וקשרים, מוצאים עצמם החלשים בחברה, חסרי אונים מול המוגבלות המתגלה בזכאותם לשירות אישי מהמדינה ומוסדותיה, בעיקר בעת צורך דחוף לקבלת טיפול רפואי איכותי מורכב.
במגמה למעורבות בסביבה ובמטרה לגשר על פערים לא רצויים, נרתמים החברים לסייע במקרים חריגים הדורשים משאבים שאינם בהישג ידו של הנזקק. כל מקרה נדון לגופו בלא משוא פנים וללא התייחסות לדעה ועדה, לדת וללאום המבקש.