בדיקות ביציאה מהשטח
יש לנתק 4X4 רק לאחר העלייה לכביש. עמוד בצד הכביש, נתק 4X4, צא מהרכב ובדוק תקינות ושלמות הצמיגים, ומכלולי הרכב האחרים. לאחר נסיעה בבוץ: נקה את פנסי הרכב (ואת לוחית הרישוי) מבוץ. החל בנסיעה איטית (30 קמ"ש), בדוק כי לא נמצא רכב מאחור והפעל בלימת חירום - לחיצה חזקה ורצופה על דוושת הבלם. כל גלגלי הרכב אמורים לעצור בצורה שווה ודוושת הבלם לחזור למקומה הטבעי. במידה ולא כך עצור מיד. חזור למהירות 30 קמ"ש והטה את הגלגל ההגה ימינה ושמאלה בתנועות קצרות וחדות, היה קשוב לרעשים, דפיקות וחריקות לא טבעיות. במידה ואיתרת רעשים, עצור מיד כנראה שמערכת ההגה נפגעה. חזור למהירות 30 קמ"ש והטה את ההגה ימינה ושמאלה בתנועות ארוכות, אתר "חופשים" בהגה, מדרגות וחוסר תגובה של ההגה. במידה וקיימים עצור מיד. עלה למהירות של כ 80 קמ"ש בהילוך גבוה והאזן לרעשים חריגים, רעידות וחריקות. בבוקר המחרת, בדוק שמנים ונוזלי קירור והוסיף ע"פ הצורך, בדוק תקינות ושלמות הצמיגים.

פורסם ביום שני, 7 בינואר 2002

תגובות
תאריך שם תגובה
שלישי, 3 באוגוסט 2004 18:53אוקיי עצרתילעצור, ומה הלאה?

תגובות  גרסת הדפסה  שלח לחבר