לא זו הדרך לעלות, מעלה עשוש
לא זו הדרך לעלות, מעלה עשוש 

הוראות בטיחות כלליות
על כל הנוסעים לחגור חגורות בטיחות במהלך הנסיעה . יש לנהוג לפי חוקי והוראות הנהיגה של מדינת-ישראל . בעת מעברי מכשולים ימצא ברכב הנהג בלבד. רכב בעל ליקויים בטיחותיים ( מערכת הגה ובלמים) חייב לעצור ולהפסיק כל נסיעה. לפני עליות/ ירידות ומעברים קשים יש לבדוק את תקינות הבלמים. במידה והרכב נכנס למצב מסוכן יש לעצור ולהיעזר במכוון ירידות חדות יש לרדת בהילוך ראשון 4x4 L. בנסיעה בשיירה יש לשמור על רווחים גדולים בין כלי הרכב. יש לשמור על קשר עין עם הרכב שמאחור. רכב/ אדם שניתק מהקבוצה ימתין במקומו.

פורסם ביום שני, 7 בינואר 2002

תגובות
תאריך שם תגובה
שני, 23 באפריל 2007 22:03עליתי את זה באופנייםלא עלה לי 18,000 ש"ח - לא בוקסה ולא פיטמן - אבל מי שיש לו שיפזר
שבת, 28 באוקטובר 2006 06:06יינשוף 1גם אני אבדתי 18,000 ש"ח במעלה עשוש - אבל עליתי...
כתוצאה ישירה מהעליה הוחלפו בסברבן המשופר שלי: 8 בוקסות, זרוע פיטמן, זרוע עזר, 2 תפוחים פנימיים, 2 תפוחים חיצוניים, מוט קישור שהפך לצורת בננה, בולם אחד קדמי ובולם הגה. לא נורא גם מוסך צנטרל בתל-אביב וגם עודד מגתוס צריכים להנות כשאנחנו נהנים... בקיצור אם אין לכם ממש מפלצת שטח, עדיף לעלות ברגל ולהעביר את הרכב דרך העוקף. אל תגידו שלא ידעתם !
ראשון, 5 בינואר 2003 20:30נימרוד בעל הטרופר!!!!!!!!!!!!גם אני עליתי את מעלה העשוש בקלילות עם טרופר סטנדרטי וכולה אני בן 10
ראשון, 9 ביוני 2002 15:46נוה אשכנזיאולי תגדילו את התמונה?

תגובות  גרסת הדפסה  שלח לחבר